Det där med att plugga och jobba...
I onsdags, medan jag satt och skrev på hemtentan som skulle vara inne på fredagen, fick jag förfrågan från jobbet om jag kunde jobba på natten. Skulle redan jobba torsdagsnatten, så kände att jag inte hann det. Men, så tog det där samvetet över eftersom jag visste att det skulle bli en jobbig natt för kollegorna annars, så jag sa att jag kunde. Fick sätta en himla fart med skrivandet och hann - tro det eller ej - klart! Bra att få lite press ibland ;-) Jag hann sedan läsa igenom och skicka in på torsdagsnatten. Denna kursen - check! Så. Himla. Skönt. Nu hopppas vi bara på ett godkänt med förstås. Nu sätter den förhoppningsvis roligaste kursen igång, heja! Detta innebär förstås även Stockholmsbesök nästa vecka. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress