Änglaloppet 2014
Igår efter simskolan (där jag även var och jobbade på morgonen) bytte jag och Meja snabbt om till löparkläder och begav oss tillsammans med mamma mot Rosenholm för årets upplaga av Änglaloppet. Det är ett initiativ som kom förra året, ett lopp med valfri startavgift som sköts ideellt och alla pengarna går till Cancerfonden och Kungsljuset (lokal cancerförening). Det var lyckat med mycket folk, och vi valde 3-kilometersrundan eftersom vi hade Meja med oss. Jag räknade med att mestadels gå eftersom hon var med, och att kanske även bära lite, men oj så fel jag hade! Det var minsann hon som drog med mig och mamma runt banan, och vi sprang nog två av de tre kilometrarna, inte långt ifrån i alla fall. Hon tyckte att det var superkul, och jag fick en väldigt härlig känsla i kroppen, vilken kvalitetstid vi fick! 


Hand i hand sprang vi in i mål!

Jag hade (efter initiativ av mamma) en bild upplagd på instagram fr.o.m. lördagen, där jag och Meja la en krona var per gilla-markering. 160:- blev det till cancerforskningen tack vare er! 
Åse gustavsson

Tusen tack för att ni deltog o för ni skänkte! Hoppas ni deltar nästa år med. Kram åse

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress