Me&I-party
Nu var det ett tag sedan jag var på eller hade ett Me&I-party, så igår hade jag bokat in ett! Så himla fin kollektion denna säsongen, fastnade för många av plaggen. Den gula färgen var helt ljuvlig! 

Det var tyvärr inte jättemånga som kunde komma, men vi hade trevligt och hann kolla utan att trängas. Jag beställde ett set kläder till Juno och en klänning till mig själv. Fikade gjorde vi med förstås, på minibaguetter och en Daim-kaka jag slängde ihop innan. 

Tröjan valde Juno själv. Byxorna la jag veto på ;-) så söta! 

Ja, det fanns som sagt en del att välja på, och jag valde mellan två klänningar, men det fick bli denna, och så fick Juno välja mellan två tröjor till sina fina byxor. Sen valde vi dessutom varsitt set till barnen som de kommer få i julklapp av mamma :-) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress