"Nya" kläder
Förra hösten beställde mamma kläder till barnen på ett Me and I-party jag hade, som de sedan fick i julklapp. Då de var lite stora vid jul packade jag upp dem och lite annat de fick på vinden, i väntan på att kunna användas. Häromdagen plockade jag fram lite andra kläder, 86 till Juno och 110 till Mejan, de växer minsann! 

I alla fall. Plötsligt kom jag att tänka på de där Me and I-kläderna av någon anledning, och kom på att de var ju inte framplockade! Upp på vinden igen och hittade en påse i ett hörn med flera fina plagg i. Vilken tur att jag kom på det!! 

Meja älskade kläderna, rosa är något av en favorit för tillfället och så var det ju GULDbyxor till. Juno utropade "Juno ha den!" när hon såg sin tröja, så hon var nog med nöjd. Fina blev de! Såg galet sköna ut... 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress