Kalas, restaurangbesök & buskis
I lördags var det fullt upp minsann! M, hans pappa och hans bror höll på här hemma i köket hela dagen. Jag och barnen begav oss iväg på kalas hos min kusin som fyllde 14 förra veckan på eftermiddagen, fick litelite god mat och litelite fika. Fick ju inte äta för mycket innan fortsättningen av kvällen!
 
 
Efter kalaset lämnade jag nämligen kvar barnen där, och hämtade upp M för att åka mot stan. Där vankades restaurangbesök på The Fox and Anchor! Jag och M delade förrätter, med heta räkor med surdegsbröd och lökringar/mozzarellasticks med aioli. Mycket gott! Till varmrätt åt jag viltburgare, som också var god.
 
 

Vidare gick vi sedan till Konserthuset för Brännvin i Kikar'n. Det var fart i årets föreställning tycker jag! En av de bättre måste jag säga =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress