Middag med jobbet
igårkväll hade vi planerat middag med jobbet för de som fyllt jämnt och sådär, på nyöppnade restaurang Landbron i stan. Jag, och de allra flesta, hade valt chiligrytan på långkokt högrev, som var god! Lite vin till maten blev det också och det slutade med att jag - när jag för en gångs skull inte skulle köra - till och med gick ut en liten runda. Himla trevlig kväll faktiskt! 


Vi satt på The Fox and Anchor ett tag och pratade och så, vi 4 av 25 från början som gick med ut. Träffade otroligt nog ingen annan jag kände förrän precis när jag skulle gå till bussen hem, så det var ju skönt med lite sällskap då! Inte hemma förrän 1, riktig nattramlare ju, haha. Det har känts idag dock... Kunde egentligen gärna stannat ett tag till, men med två timmar till nästa buss så fick det bli den! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress