Barnen ska få en kusin <3
Våra barn är ju än så länge lite "ensamma" i sin generation. M har kusiner i samma ålder, men egna kusiner har de inga. Och på min sida lär det ju dröja eftersom mina småsyskon är så mycket yngre än mig. 

Men nu så! Nu ska barnen få en liten kusin, och min bästa kusin ska bli mamma! (Hur får jag ihop det till barnens kusin tänkte ni kanske då?! Jo, hon är nämligen tillsammans med M:S bror :-)) Det ska bli så roligt! Juno undrar nästan varje dag om inte bebisen kommit ut ännu, men vi får minsann vänta till december. 

Idag passade vi i alla fall på att fira barnens födelsedagar lite, och även kusins eftersom hon också fyller nu i veckan och de är bortresta när barnen ska ha sitt kalas. Kusin fick en gravidbola med text, och barnen fick Bamsefilm, Lego och pärlor. Perfekt! Meja satt och byggde Lego och Juno pärlade när jag begav mig mot andra helgnatten jobb.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress