Karlskrona Barnlopp & inget Karlskrona Stadslopp
Efter vårt lilla barnkalas häromdagen var det dags för barnen att springa Karlskrona Barnlopp som de laddat för nu ett tag. Meja var först ut och skulle springa 600 meter. Det gick bra tyckte hon och var kul. Massa extra fart fick hon när vi stod och hejade, jag, Juno och mamma med familj.
 
 
Juno sprang en timme senare - 300 meter - och deklarerade högt att hon minsann skulle springa ensam. Precis innan starten ändrade hon sig dock och skulle absolut ha mig med sig. I tofflor och långklänning... Haha! Det gick dock jättebra och hon sprang på hela vägen och kom in i mål och tog emot McDonaldslådan med frukt med världens största leende!
 
 
Själv skulle jag sprungit jag med på kvällen, 5 km i Karlskrona Stadslopp. Det blev dock ingenting med det, på grund av en envis förkylning som härjat i kroppen denna veckan. Så himla tråkigt! Det verkade vara en fin bana som jag gärna hade sprungit! Får ta revansch nästa år...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress