Go'middag & besök
Jag sov lite halvdåligt igår efter första helgnatten av tre på jobbet. Vaknade redan vid 12.40 och var uppe på toaletten, gick och la mig igen men var hungrig, åt en bar, la mig igen... Drygt en timme tog det nog innan jag somnade om, och vaknade sedan efter bara en liten stund igen när M kom in i sovrummet. Sen åkte de i alla fall iväg på julmarknad så jag somnde och sov ganska hårt tills klockan ringde vid halv 4 någonting.
 
När de kom hem började vi med maten, M hade önskat hamburgare med extra allt till middag, så vi drog fram fritösen, tog fram ribs, stekte hamburgare m.m. Nyttigt värre alltså! M:s bästa kompis med sambo och barn kom också och sällskapade, alltid trevligt!
 
Vi åt i alla fall hamburgare, ribs, lökringar, mozzarella sticks, jalapeño cheddar och pommes. Gott!
 
 
Kvällens underhållning bestod minsann i ett luciatåg som kom gående! Inte mindre än tre gånger i olika konstellationer!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress