Jag fick se mig slagen
När Meja väl blev frisk i onsdags var det min tur att börja känna mig konstig, igen. Pallrade mig dock iväg till jobbet och tog mig igenom natten med hjälp av lite Alvedon och Ipren. Låg och svettades och frös om vartannat när jag sov sen och när jag vaknade helt var tempen på 38,8. Jag fick helt enkelt inse mig slagen och sjukanmäla mig inför nästa natts jobb och ställa in Tjejmilenträningen jag skulle hållt i med jobbet på kvällen. Har sovit som en kratta inatt också och svettats massor. Tempade en gång inatt och hade då 38,4. Alltså jag och feber är inte riktigt kompatibla, jag mår ruggigt dåligt av det. Är dessutom ganska lågtempad normalt och känner av om tempen bara går uppåt 37,5. 

Såklart åkte Juno på en ögoninflammation med. Så då passar vi på med lite VAB idag också, lika bra att ta allt samma vecka liksom... Såg att hon var kladdig i ögonen redan igår eftermiddag. Stackaren vaknade sedan i morse och ropade att hon inte kunde kolla och vi fattade inte vad hon menade. Men när vi tände såg vi att ögonen var helt igenkleggade. Det blir en dag i soffan helt enkelt, hoppas hon står ut med det! 
Hanna Karlsson

Jag har också låg temperatur så det krävs inte särskilt hög temp för att jag ska känna mig riktigt sjuk. Krya på dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress