Julklappar
Tro det eller ej, men jag är i princip klar med mina julklappar och har dessutom slagit in alla de som jag har hemma än så länge. Hur skönt som helst - jag kan köra en lugn december i år vad gäller det, och fokusera på att baka, mysa och ta det lugnt i den mån det går med jobb, plugg, två barn och träning.
 
 
Det kan ha varit så att presentpappersjunkien (vem, jag?!) shoppade enorma mängder julklappspapper (och vanligt presentpapper) när hon var i Ullared. Som om jag inte hade ett lager redan... Fast inte av såna jag köpte förstås ;-) Det är ju så kul med paketpapper, det blir så fint när man lägger lite omtanke bakom! Just denna paket är till min "hemliga mottagare" - vi kör lottdragning i år med M:s föräldrar och syskon med respektive, så vi vet vem vi ska ge till men inte vem vi kommer få av och så blir det bara en klapp att köpa (eller flera till en person förstås). Perfekt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress