Mitt 2015 - Januari till Mars
Januari
 
Jag skrev hemtenta i sjukvårdskursen på barnvidareutbildningen, och slet mitt hår över den. Kök hade vi typ inget, eftersom vi var mitt i kökrenovering, men vi kom en bit på vägen! Meja & Juno var med på Morgonshowen på barnkanalen när deras studsmatta blåst sönder. Det kom snö som fick ligga kvar i cirka 2 dagar och så var vi på en fruktansvärt jobbig begravning och jag funderade mycket över livet och att ta tillvara på det överhuvudtaget efter det som hände i familjen denna vintern. Meja fick börja på sin efterlängtade balett och jag var väldigt dålig på att använda kameran att ta kort med.
 
 
Februari
 
Jag var igång ordentligt med träningen igen, vilket kändes så skönt, och sedan har det faktiskt hållt sig bra hela året. Vi fortsatte kämpa med köket all ledig tid, men var även i Stockholm med svåger och kusin för att killarna skulle gå på Slipknot. Jag och kusin var på musikal i stället! Vi firade lillasysters födelsedag & alla hjärtans dag och vi var en dag på Leklandet. Jag påbörjade min neonatal-praktik och trivdes bra, men var lite besviken att det var en väldigt lugn period.
 
 
Mars
 
Jag och barnen hade bakdag. Barnen fick en "bil" av min morbror som de blev så tacksamma för! Jag blev magsjuk och hade god hjälp av Meja som servade mig! Vi firade pappa & E:s födelsedagar. Jag köpte mig en vuxenmålarbok som jag började måla i (och för övrigt snart måste ta tag i igen, var alldeles för länge sedan!). Jag var i Lund för studiebesök på Neo-IVA och barnonkologen och jag lämnade in ännu en hemtenta, var i Stockholm och bockade av sista vanliga kursen på vidareutbildningen, och påbörjade då den sista - magisteruppsatsen. Vi var även på buskis i Konserthuset.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress