Paketkalender 2015
Jag broderade ju en tavla till paketkalender förrförra året, som vi använde då. Förra året blev det ingen, då jag inte orkade greja med massa småpaket, men i år var jag sugen igen! (För övrigt har jag sett att det debatteras ganska vilt kring paketkalenderns vara eller inte vara på diverse sociala medier just nu, och jag känner som med så mycket annat - låt folk göra som de vill! Jag gör en för att jag tycker att det är roligt och med saker som jag tycker är lämpliga. Det är väl i så fall minst lika olämpligt med chokladkalendrar, vänja barnen vid godis varje dag...)
 
I alla fall, idag är det alltså dags att börja öppna! Barnen blev tokglada när vi kom hem från fritids och förskola igår när de fick se alla paket som jag hann fixa upp medan Juno var på barntimmarna på morgonen. Det ska bli kul att komma hem från jobbet nu på morgonen och se dem öppna första paketen! Ni kommer såklart få hänga med under dagarna fram till jul och se vad det finns i. Lite vad vi hade i förra gången kan man se under December 2013.
 
 
I paketen är det en del saker som barnen ändå behövde eller skulle fått, lite aktiviteter som vi ska göra tillsammans och lite pyssel. Spännande - jag kommer knappt ihåg själv vad det är i alla paket! ;-)
I run for Chocolate

Oj vilket härligt berg av paket!
Jag hade dött av lycka om jag var dina barn :)
Och jag håller med dig, låt alla göra som dom vill.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress