Paketkalendern 2015, dag 15-17
I tisdags låg det en paket nejlikor och en lapp i ett gemensamt paket...
 
... Det skulle såklart göras nejlikeapelsiner. Superkul tyckte de! Eller i alla fall Meja ;-)
 
Igår var det varsitt paket med hårspännen i. Juno skulle prova allihop på kvällen. Samtidigt. De tyckte det var en kul present bägge två!
 
 
Och så i morse vid frukosten öppnades dagens gemensamma paket. Bara en endaste lapp var det i. Där Meja till sin förtjusning läste "baka pepparkakor"! Jag hade ju dock fått för mig att det var i helgen det paketet var, så jag har inte gjort någon deg. Men det löser vi så att degen gör vi idag, och så bakas pepparkakorna imorgon. Så får de lära sig det också! ;-) Jag hade ju kunnat köpa deg också, men det blir ju inte lika goda pepparkakor tycker inte jag. Så bättre att göra det ordentligt!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress