Sjuka
Jahopp. Vaknade under sömnen idag efter nattjobb och kände mig fruktansvärt illamående. Sådär riktigt så jag trodde jag skulle bli magsjuk. Trodde det berodde på allt socker i helgen, men när jag vaknade när klockan ringde lite senare kände jag mig fruktansvärt trött och hade ont i huvudet, frös och kände mig allmänt febrig. Feber hade jag ingen, men ändå 37.8 så lite förhöjt sådär. Jag som skulle tränat!
 
Ringde M och bad honom hämta barnen efter jobbet då jag blev alldeles yr så fort jag reste mig upp, och en promenad till fritids och förskolan kändes långt borta.
 
När han kom hem med dem sa han att Meja hade legat på soffan när han kom, och när hon kommer in hemma börjar hon gråta och säger att hon mår dåligt. Temp 39.2. Jahopp.
 
 
Jag som skulle hälsa på i skolan imorgon och se vad de gjorde där. Och hade planerat lite julshopping efter det. Blä! (För övrigt måste jag ändå vara frisk imorgon eftersom jag har avslutning med kören på kvällen, och den tänker jag vara med på!)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress