Mitt 2014 - April till Juni
April
 
Juno var konstig i sin mage, och kräktes om nätterna. Vi slutade med vällingen, och hon blev bra igen! Några idioter stal våra höga krukor vi hade i trädgården. Juno slog upp överläppen på en bit plåttak (och har fortfarande ett litet ärr kvar) och vi firade morfars 70-årsdag. Påsk firades lite lätt också, med besök från pappa och E, påskfest på förskolan och påskmiddag med mamma o Co hos oss.
 
 
Maj
 
Vi hade lite sommar och njöt av det, och jag besvärades av lite förkylning och illamående i början av månaden. Meja var på ett par kalas på Lekland, vilket varit poppis hos hennes förskolevänner hela året! Jag lyckades ta mig igenom Göteborgsvarvet, på 5 minuter sämre tid än jag tänkt mig, men är ändå nöjd att jag klarade det, trots alla illamåendebesvär, även under loppet. Landstinget hade den stora Landstingsfesten, och cirkus gick vi på också hemma i byn.
 
 
Juni
 
Jag skrev den värsta/största hemtentan jag gjort någon gång, och fick därefter sommarlov från skolan - och började jobba lite mer. Jag och barnen var i stan på Pride-festival - Karlskronas första - och vi "firade" nationaldagen med landgångar. Meja, och jag, sprang Rödebyloppet för tredje året i rad. Vi firade student och födelsedagar och njöt av de solstrålar som kom. Självklart var vi på lövmarknaden och firade midsommarafton med! Här hemma firades det, och vi hade supertrevligt tillsammans med lite fina vänner.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress