Mitt 2014 - Juli till September
Juli
 
Månaden började med att vi blev tvungna att avliva vår katt på grund av en stor tumör vid ena axeln. Jag och Meja tog farväl av honom på veterinärstationen. Vi var på marknader och värmen kom på riktigt, lagom tills vi gick på semester! Vi hängde på stranden i massor och njöt. Jag och barnen var hos pappa och E några dagar, vi var på en liten Sverige-tripp med High Chaparral och Göteborg/Liseberg när Meja fyllde år och så hade vi kalas för barnen.
 
 
Augusti
 
Vi renoverade i Mejas rum, och barnen var på Kolmården med mormor m.fl. Vi hängde såklart lite mer på stranden och så, och njöt av de sista semesterdagarna. Jag och Juno fyllde år och jag blev förkyld lagom till innan Tjejmilen.
 
 
September
 
Jag inledde månaden med skolstart i Stockholm, och lite kompishäng när jag ändå var där. Vi hade en fin sensommar och hängde ute. Jag, mamma, mormor och moster åkte med Tjejplanet till Tjejmilen och sprang den. Jag hade praktik på BVC och hos en skolsköterska. Vi fick hemska besked och oroade oss. Juno påbörjade avvänjningen av blöjan.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress