Barnen på Kolmården
Söndag till måndag har barnen varit på Kolmården tillsammans med min mamma med man och min lillasyster. M har jobbat båda dagarna och jag har passat på att träna och ta det lite lugnt. Skulle köra storstädning egentligen, men det blev inte så mycket med det ;-) Igår, när jag hade tänkt göra det, var jag dels dunderförkyld och mådde faktiskt riktigt kass, och dessutom råkade jag ta sovmorgon till 11.45! Det var inte direkt igår jag sov så länge (eller jo, det var det ju nu...), men behövde det antagligen.
 
I alla fall så har barnen haft det superbra, såklart. Jag har fått bilder av mamma med jämna mellanrum, så här kommer lite smakprov...
 
 
De har som ni ser haft det alldeles superkul! Berg-o-dal-bana, safari, delfinshow, ansiktsmålning och minidisco på Vildmarkshotellet, hotellfrukost, ansiktsmålning igen, Bamses värld med pannkakor och såklart en massa, massa djur att titta på. Guld värt för barnen att få previlegiet att åka iväg med andra också! Extra semester liksom. (Ser ni förresten hur arg och läskig tigern är?! Haha!)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress