Dags att summera semestern!
Igårkväll var det då alltså redan (ja - REDAN! Galet så fort det gått...) dags att hoppa iväg till jobbet igen, efter drygt 4 veckors semester. En semester som som sagt har gått väldigt fort, bjudit på mestadels ganska trist väder men också några (4-5) riktigt fina dagar och en massa tid ihop med familjen. Vi kan väl summera veckorna såhär:

- Restaurangbesök
- Vitlöksbröd
- Bad på stranden 
- Träning och Kustjagaren 
- Fix hemma i hallen
- Utflykter
- Shopping 
- Extrajobb på annan avdelning
- Massa kompislek för Meja


När man ser det sådär ser det ju faktiskt ut som en riktigt bra semester och som att vi hunnit med en del. Trots att vi ju känt att vädret varit i tristaste laget och att det har gått alldeles, alldeles för fort. Det är ju så med att vi bara "varit hemma" i år och kanske därför inte fått den där riktiga semesterkänslan. Det är ju tur att vi har tagit lite föräldradagar vecka 34 ;-) 
Sofie

Låter som en härlig semester men jag håller med om att den går alldeles för snabbt :(. Tacksam att jag inte har bara dagjobb utan kan vara ledig mitt i veckorna då och då och jobba natt ibland. Känns iaf som man är liite mer ledig då :)

Svar: Ja jag håller med dig! Även om det ibland hade varit skönt med ett 8-16 eller något -jobb så älskar jag de lediga vardagarna vi har ibland! De känns mer lediga än helger på något sätt ;-)
Sussey

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress