Dopsång mitt i sömnen
Inne på sista jobbnatten innan semestern nu! Efter andra jobbnatten av tre var klockan ställd på 11 (!) och det var bara att pallra sig upp för att iväg och sjunga på en fin väns dotters dop. Bokades innan jobbschemat var klart, lite typiskt när det krockar. Men jag var faktiskt nästan pigg när jag gick upp och gjorde mig i ordning, fast väl i kyrkan kände jag att jag inte sovit så mycket. 


Sångerna gick bra i alla fall, och det var skönt att hoppa i säng igen sen och sova tills barnen och M kom hem från jobb och mormorbarnvakt vid kvart i 5. Än så länge håller jag mig pigg i alla fall! 3 1/2 timme kvar till semester! ;-) 
Sofie

Oj inte dåligt gjort av dig att sjunga utan sömn 😊 Hoppas att ni får en härlig semester nu!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress