Långdag och jobbhelg
Igår var det en lång dag hemifrån. Jag lämnade barnen 8, och så satt vi med uppsatsen på förmiddagen. Vi grejade med våra meningsenheter och har nu alltså påbörjat resultatet! Så himla skönt! Lite träning hanns med också innan jag började jobba halv 2.


Halv 2 - Ja hör och häpna! Jag jobbar dag i helgen... ;-) en kväll igår, dag idag och kväll imorgon. Jag sa igårkväll när jag kom hem att tiden gick så fort när man jobbade på dagen, och att det var så skönt att vara relativt pigg på jobbet. Är inte beredd att hålla med nu om att det är skönt dock... Tidigt tidigt! Men piggare lär jag väl vara än jag brukar vara vid 5-tiden på morgonen ändå, så. Nehepp, det är väl dags att göra sig i ordning och sen bege sig. 

Skäll på mig förresten! Jag tänkte cyklat till jobbet idag men orkade inte. Får nog minsann springa en straffrunda i eftermiddag! 
corneliaeriksson.blogg.se

Vilken effektiv dag! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress