Önskelista ~ Meja 6 år ~ Juno 3 år ~
Då var det dags igen att börja komma på vad barnen önskar sig...
 
Till att börja med har Meja kommit på att de gemensamt önskar sig en lekställning med kana och gungor ;-) Just denna på bilden kommer från Bauhaus. De önskar sig även ett barn-10-kort på simhallen i Rödeby!

En annan gemensam önskan (eller till en av dem) är en ny liten pool! Såg att de nu har satt ner 3D-poolen på MAXI exempelvis :-) kanske med lite klortillbehör också om poolen är så pass stor att det vore bra att ha! 

Även gymnastimatta "Plufsig" som finns på Ikea skulle de vilja ha. 
 
 
Meja önskar sig:
- Nya gummistövlar, stl. 29
- Tunna vita leggings till baletten, stl. 110
- Sparkcykel (den på bilden kommer från Stadium)
- Presentkort på Leklandet eller annan aktivitet
- Små-Lego i byggsatser
- TV-spel för barn som fungerar till WiiU
- Prenumeration på någon barntidning
- Elsa-klänning (från Frost) 
- Presentkort på Glitter 
- Träningsoverall stl 116 
- Boken Frost frisyrer 
 
Juno önskar sig:
- Sparkcykel med två hjul bak (den på bilden kommer från BR)
- Presentkort på Leklandet eller annan aktivitet
- Bamse-filmer
- Prenumeration på någon barntidning för mindre barn (t.ex. Bamse för de yngsta)
- Morgonrock
- Plusplus
- Stora pärlor (XL) för pärlplattor
- Finskor (typ ballerina) stl 23
 
 
Jag kommer fylla på listan efterhand som jag kommer på någonting!

Och jag då? Jag önskar mig en plättlagg som fungerar på induktionshäll, presentkort på BodyShop och hos frisören Hårloftet i Rödeby, startplats till nästa års Göteborgsvarvet och kanske någon kul aktivitet med familjen! Skrivare till datorn behöver jag, och en rivningstillsats till KitchenAiden hade också varit bra, men är ju lite dyrare. Ny skinnjacka (stl M/40) och nya sköna kuddar till sängen (4st) kan också vara gångbart... 

Josefine - Skita i fred

En sån ställning har vi precis byggt (eller ja... halvbyggt - inte riktigt färdig ;) ) till barnen. Mycket poppis!!! Rekomenderar starkt!
Bästa pris vi hittat är på Toys r us, men sen fanns den på erbjudande på Jem&Fix (tror jag!). Så vet ni! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress