Samma j**la timing som vanligt...
Alltså, jag vet inte när jag senast var frisk sisådär en vecka innan ett lopp. Det är nog några år sedan... Det är så himla tråkigt!
 
Jag städade garderoben i fredags, med alla kläder utrivna o.s.v. vilket leder till massa damm som yr omkring. Som dammallergisk astmatiker är väl det sådär bra, och jag var lite risig i luftvägarna och fick extradosera medicinen lite. Men jag var ute och sprang på kvällen sedan utan några större problem. På lördagen vaknade jag och kände mig jätterisig. Kass i luftvägarna och frös och svettades om vartannat. Ingen feber dock och efter lite Alvedon tyckte jag att jag var ganska pigg, var ute och gick med mamma och så. Framåt kvällen blev jag dock sämre igen, och hade då feber drygt 38 grader...
 
Men så igår vaknade jag relativt pigg, och tänkte att det kanke bara var någon slags reaktion på fredagens damm- och löpningsansträning. Var iväg på gymnastikuppvisning och så och tyckte att jag mådde ganska bra. HA! I morse vaknade jag och mådde sämre än i lördags. Är sämre än på mycket mycket länge i astman, täppt i näsan, ont i huvudet och känner mig ordentligt febrig. Blä! På måndag är det Blodomloppet, nämnde jag det..?!
 
Bryter ihop!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress