En bra dag
Vi hade en trevlig dag i fredags tycker jag! Jag sov på förmiddagen, och sedan hämtade jag barnen och mötte upp mamma för en liten tur på stan. Vi var på TGR och råkade storshoppa lite, sen var det dags för Meja att åka till baletten. Vi passade på att ta lite mellanmål på Espresso House så länge. Juno valde pannkakor och åt upp nästan alltihop minsann! Själv tog jag en mugg med yoghurt, keso och blåbär, som var god, och så lite te. 


Mamma släppte av oss vid Maxi på hemvägen, så vi racerhandlade lite innan vi åkte hem med M och landade i soffan för lite fredagsmiddag med kycklingwraps och sista Harry Potter-filmen. 

Såna här fredagar gillar jag! Fika på stan, god mat och soffhäng. Det är så det ska vara! 
corneliaeriksson.blogg.se

Vad mysigt det låter! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress