Planer i stöpet
Gick upp i vanlig "skoltid" i morse, och satte mig och åt frukost med Meja. Skulle 10 minuter senare gå mot skolan med henne. Tyckte hon "petade" ovanligt mycket i gröten och så frågade hon vad det var i. Och så plötsligt när hon ska ta en klunk vatten så kräks hon rakt ut. Nice. 

Det var bara att sätta sig och ringa runt. Hon skulle idag bada på gympan i skolan, gå på gymnastik efter skolan, och så skulle vi iväg och fira en födelsedag efter det. M tar VAB imorgon, så jobba inatt får jag göra ändå. 

På väg från gympan för några veckor sedan...

Hon la sig på soffan helt kritvit i ansiktet efter "frukosten" och har legat kvar där fram tills nu. Då hon plötsligt studsade upp och ville ha mat. Ser nu ut som vanligt och babblar en massa. Frågan är om det är magsjuka ändå? Det återstår att se...

Och helst inte. Jag har uttester efter bootcampen på lördag och "måste" göra dem, och slutfest på kvällen. Och så det där att jag har lite kräkfobi då. 
Sofie

Usch stackars lilla Meja. Kräksjuka är verkligen vidrigt 😷 Hoppas att ni andra slipper! Krya på sötnosen!!!

Svar: Ja just nu undrar jag om det verkligen var det, hon har varit pigg sedan klockan 12, och kräktes bara den enda gången. Håller alla tummar jag har!
Sussey

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress