Slutet på en era
I nio år, ända sedan jag nyligen hade fyllt 18, har den suttit där. Men nu har den gått i graven! Jag tog ur min tungpiercing igårkväll för att koka den - vilket jag ju brukar göra ibland - och orkade inte sätta i den igen. När jag skulle göra det nu på morgonen så hade ju hålet växt igen på mitten... Det känns tomt! Väldigt konstig känsla i munnen! Men det blir nog bra såhär också, tänker inte ta om den. Är det någon piercing jag ska göra om så är det naveln. Den saknar jag!
 
En nybliven 18-åring med nygjord tungpiercing
Sofie

Kan sakna min tungpiercing och ännu mer i näsan men jag fick välja mellan jobbet på neo o det 😢 Jag fick inte vårda mrsa patienter sa dem 😕

Svar: Jaså tungan också? Har jag aldrig hört! I och med att den är så "instängd" 😕
Sussey

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress