Äntligen ordentlig sömn!
Men åh, vad skönt det var att sova igår! Sista veckorna när jag jobbat har jag sovit lite för lite, vaknat omkring 13-14 när jag ska jobba fler nätter, vilket jag tycker är lite för tidigt eftersom det bara resulterar i ungefär 5 timmars sömn. Igår tänkte jag att sömnen skulle bli lite sisådär eftersom M och barnen skulle vara hemma. M och Juno åkte dock iväg på förmiddagen medan Meja var i skolan, så då sov jag gott. Vaknade strax efter 12 när de kom hem, men då hade Meja gått med en kompis hem för lek, så det var lite lugnare än vanligt. Jag stoppade in öronpropparna och när jag vaknade igen... var klockan 15.40! Vad glad jag blev - och vad skönt det var inatt på jobbet då jag kände mig hyfsat utvilad!
 
 
Nu hoppas jag på att sova lika gott idag, fast att jag känner mig utvilad när jag ska upp vid 13.30-tiden. Jag ska ju kunna sova inatt också...
corneliaeriksson.blogg.se

Så skönt att få sova gott :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress