Årets Me&I-party
Igårkväll var det dags för party här hemma. Jag brukar ju oftast ha ett Me&I-party varje termin, men i våras blev det ingenting, så det var verkligen på tiden nu! Det är ändå roligast på hösten tycker jag, när man kan kolla julklappar och så.
 
Meja var som jag skrev igår iväg på spökfest, men Juno var hemma och fick dit en förskolekompis och leka med. De lekte riktigt bra i henne rum faktiskt, skönt! Lite ljud var det såklart där inifrån, men inte så att det störde.
 
Till fika blev det tre sorters hembakade frallor som jag gjort tidigare i veckan, och till efterrätt en lakritskladdkaka med toffeesås eller alternativt en nyttig kladdkaka ála Tasty Health! Och lite annat småplock med...
 
 
Jag och mamma tog och beställde varsitt plagg till barnen som blir fina tillsammans, jag får ju dessutom 20% på två varor ochett par yogapants som jag suktat så länge efter! Så ljuvligt sköna verkar de, finns en viss risk att jag kommer bo i dem framöver... Juno fick en fin tunika med svampar med ett par randiga leggings till, Meja valde själv ut den mest rosa tunikan hon kunde hitta och fick ett par mysiga vinröda byxor till detta.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress