Bootcamp vecka 2
Då var andra veckan av bootcamp också avklarat. Jag summerar veckan som hyfsad! Lite sämre känsla har jag, men det är nog för att maten inte blev helt bra i helgen. Vi var ju bortbjudna i fredags, och då blev det lite mer mat än normalt på kvällen plus en bit kaka. Likaså lördagen blev konstig pga jubileumsfesten, med mycket mat och en liten bit tårta. Söndagen åt jag inte heller riktigt som vanligt, även om det inte var någonting speciellt sådär. Men sparade mig å andra sidan på dagarna i fredags och lördags så utslaget tror jag det blivit helt okej ändå faktiskt! 
 
Träningen har med blivit helt okej, bootcamppass på måndagen, gym på tisdagen, kort löpning på onsdagen och yoga på kvällen, CWC-pass på torsdagen och gym/löpning på fredagen. I lördags på jubileet blev det ett kortare X-fit-pass som var sjukt jobbigt men sjukt kul! Söndagen vilade jag. Så trots att jag hade en halvkass känsla i kroppen efter denna veckan så har det ju faktiskt varit ganska bra när jag ser det nerskrivet såhär :-) bara att fortsätta! Sämre med promenader har det dock blivit pga tidsbrist, så det får det bli bättring med! 
 
Den där mugcaken jag gjort ett par kvällar är inte så äcklig ;-) perfekt när man har lite extra kalorier över på kvällen! Ägg, havregryn, banan och kakao. Mums! 
Ebba

Prova att ha bär i botten på koppen nästa gång du gör mugcake, supergott! Hallon eller blåbär funkar bäst tycker jag.

Svar: Tack för tipset, det ska jag prova :-)
Sussey

corneliaeriksson.blogg.se

Vad spännande det låter! Borde göra ett bootcamp för mig själv, haha.

Svar: Haha! Ja, bara kör! :-)
Sussey

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress