Bootcamp vecka 4
Ja, detta börjar väl bli lite tjatigt, men det går fortsatt bra... Skönt det dock! Ännu en vecka avklarad utan några direkta utsvävningar med varken mat eller träning. Det känns bra det här! Funderar lite på att fortsätta köra sockerfritt fram till dagen före julafton, och då ta två dagar med massa extra gott. Sedan tillbaka till bra vanor igen. Helt sockerfritt ska jag ju förresten inte påstå att jag äter, jag kan till exempel tänka mig att ta en liten bit mörk choklad eller en bit kaka om jag är bortbjuden eller så. Men i så stor utsträckning som möjligt utan att jag känner mig begränsad!
 
Förra veckans träning blev bootcamppass på måndagen, ett magpass hemma medan jag stekte pannkakor på tisdagen (man får passa på!), millöpning och yoga på onsdagen, CWC-pass på torsdagen, bootcamppass på fredagen och ett litet gympass för rygg och armar på söndagen. Veckan resulterade alltså i hela 7 (inklusive yogan då) träningspass, och det är jag mycket nöjd med med tanke på hur mycket jag faktiskt jobbat också!
 
 
 
Och god mat äter jag också! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress