Helgen
Som vanligt gick den lediga helgen så mycket snabbare än man tänkt och hoppats! Det känns knappt som att vi varit lediga alls, framför allt eftersom jag skulle in och jobba igårkväll igen med. 

Vi har i alla fall hunnit med lite - lördagsmorgonträning, lördagsgodis, Meja har varit på hockey med min styvpappa och så har vi umgåtts med lite familj. 


Idag kom pappa och E på fika, alldeles för länge sedan vi sågs nu! Vi fikade på köpefrallor, och sen slängde jag ihop två äppelpajer (en nyttig och en... mindre nyttig) och kokade lite vaniljsås. Hur gott som helst blev det. Smakade en liten sked av den andra pajen, och oh my god! Måste göra den någon gång när jag tillåter mig att äta sånt! Så lyckad! Vi har ätit massa god mat i helgen för övrigt med, men det kommer i ett eget inlägg. Om ni har tur så kanske äppelpajen också ;-) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress