Spökfest på fritids
Ikväll var det dags för spökfest på fritids som Meja fick inbjudan till förra veckan när hon var där. Vilken lycka liksom! Tyvärr så inföll det ju samma kväll som jag hade lite party hemma - mer om det i ett annat inlägg - men det gick ju bra ändå. Min styvpappa kom och tog henne dit och hem. Synd att jag missade att lämna och hämta henne, hade varit trevligt, men huvudsaken är ju att hon fick vara med! Fixa henne hann jag i alla fall göra, hon hade bestämt sig för att vara elddrottning eftersom hon har en outfit till det som hon fått efter min lillasyster. En hel karaktär hade hon tänkt ut, hon åt människor och vargar tydligen, haha! Vi satt och googlade häromkvällen efter hur hon skulle målas, så vi hade en ganska klar bild av hur det skulle bli. Hon blev hur nöjd som helst!
 
Lillasyster ville också vara med på bild!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress