Stressiga veckan
 
Detta är vad som händer på lördag. Jag tackade visst ja i våras till att vara med i jubileumskommittén. Och det kan vara så att jag i det har tagit på mig lite för mycket. Sisådär det mesta av allt, haha. Typiskt mig! Det är otroligt kul med planerande och fixande tycker jag, men just idag känns det som att det är och har varit litegrann för mycket. Men vet ni vad?! Det kommer bli jättebra på lördag - det blir belöningen! Ni som bor här i Karlskrona med omnejd, ni kommer väl?! Fina priser väntar både till alla barn i barnloppet, och i lotterierna vi kommer ha för både barn och vuxna. Dessutom kan man ju passa på att få lite träningsinspo genom att lyssna på föreläsning eller prova på passen lite. Idag har jag nog inhandlat det sista jag skulle fixa tror jag, och jag har skrivit ut massa papper och grejat. Nu tror jag det börjar bli klart, puh! Jag och barnen ska bara ut en liten sväng i eftermiddag och fixa lite med...
 
Nästa vecka ska jag ta det lugnt, fokusera på barnen, greja lite hemma och slappna av lite. Och träna då förstås.
Bloggande 4barnsmamma

Hej hej!
Hoppas ni har en riktigt härlig helg♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress