Bästa löppasset på länge!
Alltsåååå... Igår bestämde jag mig för att springa lite på löpbandet. Det var länge sedan sist. Och egentligen är det ju ganska trist. I sommar har jag bara sprungit ute och inte sådär hemskt mycket, och det har känts som att jag tappat en del sen i våras.
 
Men alltså, passet idag. Det gick så galet bra! Jag började med uppvärmning på 8 km i timmen i några minuter. Sen började jag en-minuts-intervaller med 11 km i timmen, vilket genast kändes alldeles för lätt, så jag ökade till 11,5, till 12 och till 12,5. Till 13 med. Efter en kvart med såna så körde jag sista 5 minutrarna med 30-sekunders på ända upp till 15 km i timmen. Det var inte igår jag var där uppe och sprang. Vad jag vet - utomhus har man ju liksom ingen koll. Inte ont någonstans och hur go känsla som helst i kroppen! Fler såna här pass tack! 
 
Bjuder på några svettiga och glada bilder! 
corneliaeriksson.blogg.se

Vad härligt!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress