Bootcamp dag 3-5
Det går ju bra det här! Jag var och pratade med min coach häromdagen och fick ett kostprogram. Invägningsmåtten kändes väl...inte bra. Jag ligger sämre till i kroppen än vad jag trodde faktiskt. Kändes inte bra alls. Men bukfettet låg på en bra nivå i all fall, alltid något! Precis som jag visste så har jag ju egentligen ganska bra koll på maten, och behöver mest få koll på mängderna samt faktiskt tillämpa det också. Dessa sex veckorna blir det hårdkörning med sockerfritt och bra kalorimängden dagligen! Vi har även ändrat lite på hur jag äter när jag jobbar natt, så får vi se om det gör någon skillnad! 
 
M kom hem med bröd och ingredienser till skink- och melonröra igår som han tänkte vi kunde ha till förrätt. Schysst! ;-) jag knåpade dock ihop en egen variant, med flerkornsbrödet, skinka och melon, och så lite kvarg i stället för créme fraichen. Blev gott! Lite högrevsbiff och sallad med sen så blev jag mätt i magen. 
 
Annars har jag bland annat ätit rostas / rostbiff med potatis och keso- / kvargsås och Svenskt Kosttillskotts pannkaksmix till kvällsmat, både som just pannkakor och som våfflor. Supergoda! 
 
 
Träningen bestod i onsdags av yoga på kvällen, igår av ett ruggigt tufft pass på CWC som håller i bootcampen, och ikväll ännu ett pass där, bara för bootcampdeltagarna. Inte riktigt lika tufft idag, men riktigt jobbigt ändå. Ett par promenader har det blivit också i finvädret. 
 
Nu kör vi! Klart jag ska vinna alltihop liksom ;-) 
Sofie

Självklart ska du vinna, jag hejar på dig!!!! 👏👏👏
Duktig är du. Gör inte matdelen alltför komplicerat så fixar du det galant. Men det har du ju redan i dig sen innan 😉. Har du slutat lchf nu då förresten eller hur gör du?
Hitta något som inte är så kalorifyllt att unna dig då och då också så slipper man fastna i fällorna när resten av familjen smaskar.... (i mitt fall popcorn på helgen och kanelknäcke ngn gång till mellis om suget blev för stort 😍) .. Och säg till om du vill ha promenadsällskap eller om du blir sugen på löpning . Jag är i en djup svacka nu och får nästan tvinga mig själv till träning 😥
Lycka till!!!! 😃

Svar: Ja jag slutade LCHF, jag tyckte inte att det hjälpte magen så mycket mer än typ första veckan. Så nu kör jag på det jag brukar och även det som Stefan rekommenderar som är typ samma =) Ja, klart jag säger till! Jag är ju dock lite slöare löpare än dig, men det kan ju vara bra att dras lite också ;-) Den där pannkaksmixen är perfekt om jag blir sugen! Lite lågkalorisylt på och kanske till och med någon matsked grädde om man har "kvar" till det, gudomliga!
Sussey

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress