En nästan-ledig fredag
Jag har varit så sjukt trött sista HLR-dagarna, är inte van vid att gå upp tidigt så många dagar på ett par veckor, nattarbetare som jag är!   


Därför var det lite skönt att det i alla fall blev lite sovmorgon igår, förutom att Meja skulle upp till skolan då. Men längre än 5:30 i alla fall... Sen var det full fart med tandläkarbesök för mig (bästa nånsin tror jag faktiskt, såg riktigt bra ut ju!). Sedan åkte jag och Juno vidare mot jobbet för lite vaccination av mig (Twinrix nr 3) och sådär, innan vi åkte hem och umgicks med mamma och fixade lite annat. 

När vi hämtat Meja var hon nästan alldeles i extas. Det var ju dags för baletten igen efter sommaruppehållet! 


Det var ju såklart superkul att komma igång igen tyckte hon. Och vilken fredag vi fick, för efter baletten var det dags för kalas också minsann. En av mina kusiner fyllde 12, så dit åkte vi på taco-kväll och fika. I present fick hon en kjol och en tröja, och såklart en massa annat av de andra. Trevlig kväll! Sen var det skönt att åka hem och sova efter en fullspäckad dag. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress