Karlskrona Swimrun - Revanschen
Förra helgen var det äntligen dags för ett nytt försök av tävlingen Karlskrona Swimrun som fick avbrytas i somras pga åska, när jag och Madde hade sprungit ungefär en kilometer. 
 
Denna gången kunde hon tyvärr inte, men jag fick med mig lillebror i stället. Inte sämre alls ju! Jag var tyvärr i slutet av en förkylning och var ganska slemmig pga min astma, men jag tänkte inte låta det hindra mig när jag väntat så länge! Och det gick faktiskt bra. Det var ruggigt kallt i vattnet (15 grader) och första gången vi hoppade i var det en liten chock och blev lite svårt att andas första metrarna, haha. Och väl uppe ut vattnet var det ganska stelt i benen att komma igång igen om jag säger så. Men i alla fall, vi löste av till våra lagkamrater efter 44.28. Då hade vi sprungit ungefär 5 kilometer och simmat ungefär 600 meter i olika omgångar. Var faktiskt ganska nöjd med den tiden! 
 
Ett stort tack till lillebror som drog så bra! Det blev bra fart på det hela och det var kul med lite kortare löpsträckor så man kunde dra på lite jämfört med Kustjagaren. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress