Mammas födelsedag
Igår fyllde min kära mamma år. Hur mycket behöver vi ju inte nämna, men nästa år blir det stort firande minsann ;-)
 
Jag och barnen åkte dit i förmiddags efter frukost och lite lugn och ro med spel och sådär. Meja ville vara utklädd och såklart Juno också då. Hon ska alltid göra likadant som syrran. Meja blev till Anna i Frost, och Juno blev en fe. 
 
 
Mamma fick kortet ni ser på bilden i födelsedagspresent. Syns kanske inte vad det står, men det är ett presentkort på en makeupkväll på BodyShop tillsammans med hennes kära döttrar om ett par veckor. Ska bli trevligt! En middag också på det. 
 
De andra fikade på bullar och så, och jag fick en LCHF-vänlig hallonmousse som blev jättegod! 
 
Efter en stund där så skulle mamma och syskonen in till glassiären, så vi följde med också. Barnen valde varsin barnglass, Juno en Frostglass såklart. Med frostig färg då, smaken var viol... Jag hoppade glassen, men var så vrålhungrig när vi åkte hem så jag körde inom Max och köpte en LowCarb-burgare. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress