Bröllopet - Vigseln
Jag var som sagt sjukt nervös när vi gick mot vigseln, och det höll i sig lite där framme också, även om det blev lite lugnare när vi väl gått förbi familjerna och kunde fokusera på det som hände. Piano spelades av bästa körledar-Håkan. Ingångsmusiken blev Your song. Därefter inleddes vigseln med att Meja sjöng Vad det är bra att jag har dig. Så himla fint! Så glad att hon vågade för det blev ett fint minne. Min syster sjöng även A thousand years, som också var så fint, en av de finaste sångerna jag vet. När vi väl sagt ja och trodde det var slut så kom nästa låt - min kusin och min pappa sjöng Du är allt. Oj, vilket överraskning! Jag som klarade mig från tårar hela vigseln där jag stod i min bubbla, fick faktiskt ett par där på slutet. När vi gick ifrån vigseln igen spelades Nothing else matters. Så nöjd med all musik och att vi höll vigseln kort för övrigt. Det blev fint!
 
 
Alla foton är tagna av Linnéa Olsson.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress