Mitt 2016 - Januari till Mars
Vi är tillbaka från Thailand helskinnade och vi har firat jul och lekt med julklappar. Blogg-lovet är nu slut och jag inleder med lite tillbakablick på året som gått innan det är dags för massa inlägg om Thailand och julfirande m.m.
 
Januari
 
Vi filade på det sista på magisteruppsatsen, och jag höll igång med träning och bra mat. Examensdagar i Stockholm då jag avslutade min tvååriga halvfartsutbildning till barnsjuksköterska. Jag fick blombud för första (och andra) gången i mitt liv, och jag, mamma och barnen var en helg i Norrland för påhälsning av mammas gamla bästa vän. Lite snö hade vi dessutom till och med här hemma.
 
 
Februari
 
Jag började vänja mig vid att jobba dag efter att ha jobbat natt, och dessutom jobba heltid i stället för halv- då jag pluggade. Vi hade wild west-fest med kliniken, och hade en fantastiskt trevlig kväll. Lillasyster firade 15-årsdagen och vi mös hemma på alla hjärtans dag med hembakade semlor. Bio- och bowlingeftermiddag med barnen hann vi också med och Meja var på skoldisco. Det var även dop för barnens lilla första kusin.
 
 
Mars
 
Jag höll igång med löpningen, även Meja var med och sprang backträning. Jag och hon var även med på lillebrors galamiddag med kanotklubben. Vi fick lite vårväder och det var påskfest och påskdisco för barnen. Påsk firade vi hemma hos oss redan på skärtorsdagen för att få ihop något. Påskkärringar på jobbet var vi också i påskhelgen!
 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress