Skön ledighet
Det har varit riktigt skönt att vara ledig nu fredag till söndag. Det blev ju tyvärr inte så mycket ledigt sportlov, men vi har tagit igen lite i alla fall dessa dagarna! 

I fredags åt vi lunch på Subway med M och sen var jag och åkte skridskor med barnen och så hade jag lite tjejmiddag hemma på kvällen (mer om det i egna inlägg). Lördagen var Meja på barnkalas, och jag och Juno passade på att umgås med fina C på stan under tiden när ändå tjejerna var där. Juno fick minsann till och med träffa Bamse! Och jag kan ha råkat shoppa lite mer än tänkt...


När jag hämtat Meja igen passade vi på att äta på Olles korvar. Det var minsann inte igår! Gott var det i alla fall, tunnbrödsrulle blev det för mig, med korv och mos. Meja valde köttbullar och blev glad när hon såg att de såg hemgjorda ut, och Juno ville bara ha korv med bröd. På kvällen åt vi taco-middag hos M:s bästa kompis, och kollade mello med förstås. 


Idag (igår nu) åkte vi iväg på lite utflykt också - men det får ni också i ett eget inlägg! 

Det har i alla fall varit ruggigt skönt med både sovmorgon (till nästan 10 både lördag och söndag - tack barnen!) och att göra lite som man vill ett par dagar. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress