Träning vecka 5
En ganska dålig träningsvecka med tanke på att en rejäl förkylning bröt ut på söndagskvällen innan, och höll i sig framåt slutet av veckan. Så lugn träning var fokus denna vecka! 

Måndag: Vila
Tisdag: 15 minuter yinyoga hemma på morgonen med Yogobe.
Onsdag: Yoga 60 min gruppträning.
Torsdag: Vila 
Fredag: Gång på löpband 3% lutning 6 km/h, 5 km. Passade på när M och jag ändå avbokat tid för gymmet, men kände att jag hellre väntade en dag till med mer träning än så. 
Lördag: Crosstrainer 30 minuter, lite intervall efter musiken med varierande motstånd och fart. Lite planka efter. Skulle kört 40 minuter men fick ont i min ena fot när jag kört en stund. Kände igen smärtan så jag har nog fått det förut också, var längesedan jag körde crosstrainer nu. 
Söndag: Vila 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress