Träning vecka 6
Inte heller förra veckan blev sådär superbra vad gäller träningen. Men det är inte någonting att tjura över i efterhand, utan det är bara att rycka upp sig. Det jag var nöjd med var att jag faktiskt fick in ett löppass ute förra veckan, riktigt skönt! Det som var sämre var att jag inte fick in något yogapass, har blivit lite bortskämd med det nu ju.
 
Måndag: Styrkepasset från Styrka för kvinnor, steg 1.
Tisdag: Vila
Ondag: Vila
Torsdag: Löpning ute, ca 5 km och drygt 30 minFick sånt sug efter att springa när jag lämnat Juno på förskolan, det var så himla härligt väder ute! Så jag bytte ut det planerade löppasset mot det. Ångrade mig inte en sekund, det kändes faktiskt riktigt bra och jag hade inte ont någonstans för en gångs skull. Tror yogan spelar in mycket på det! Det kändes som att jag höll hyfsad fart och jag sprang hela vägen. Skönt! 
Fredag-söndag: Vila
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress