Träning vecka 7
En rätt så bra träningsvecka förra veckan! Hade tänkt köra ett ryggpass i helgen, men det blev aldrig så. Hade varit kul med ett lite kortare yogapass till också. 

Måndag: Styrketräning för benen och lite mage på gymmet. Blev pass ihop med en kompis, det var väldigt kul som omväxling! 

Tisdag: Styrketräning för armar, axlar, bröst och lite mage på gymmet, samt 15 min yoga-aktigt pass med Yogobe. 

Onsdag: Yoga gruppträning 60 min. 

Torsdag: Tjejmilenträning med jobbet, ca 55 min. Jag håller ju i detta, och denna gången blev det ett supersetpass med både kondition och styrka. Bland annat utfall, höga knän, planka & snabba steg. Mycket bra och jobbigt pass! 

Fredag: Löppass utomhus, ca 6,5 km och drygt 40 min. Hade tänkt gå en runda medan Meja var på baletten men bestämde mig för att springa i stället. Det kändes hur bra som helst faktiskt och jag hade kunnat fortsätta ett tag till kändes det som. Hade ingen mätning på, men "ritade upp det" på nätet efteråt och fick fram en ungefärlig sträcka. Skönt att löpningen känns bra just nu, det var längesedan! Tror det dels har med yogan att göra, och dels med att jag sprang ute igen. Skönt att springa vid havet så mycket! 


Lördag-söndag:
Vila. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress