Dålig sömn
Jag har jobbat fredag och lördag natt denna helgen. Och jag sov så dåligt igår! Det är så trist, M jobbar med i helgen så barnen var hos hans mamma. Tänkte därför att jag skulle sova bra, i lugn och ro. Det gick sådär. Vid 12..50 vaknade jag och behövde upp och kissa, ganska vanligt att jag gör det vid 12-tiden. Kunde sedan för allt i världen inte somna om. Kände mig hungrig och var uppe och åt lite, la mig igen och så vidare. Vid halv tre gav jag upp och gick upp. Passade på att packa inför Stockholm på måndag och städa undan i sovrummet. Skönt att ha det gjort! 

När M kom hem åkte vi och blev serverade middag av hans mamma och hämtade barnen innan vi åkte mot jobbet igen och han lämnade in barnen hos sin syster där de skulle sova inför att vara där idag. 


Tack och lov att vi har familjer som alltid stället upp och tar barnen när vi jobbar båda två. Så himla tacksam för det. Det löser sig liksom alltid, av någon! 

Jag har för övrigt varit sjukt trött på jobbet inatt, inte så konstigt efter bara 4 timmars sömn igår. Hoppas verkligen jag sovit bättre idag! (Inlägget är tidsinställt sedan tidigt i morse.) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress