Sista Stockholmstrippen
Eller ja, jag lär väl kanske åka till Stockholm fler gånger i mitt liv, ganska troligen till och med, men nu är sista vändan för utbildningen avklarad! 


Vi åkte upp i måndags och inledde med en tur på stan för lite racershopping och en god middag på Orkidé, thairestaurangen på Medborgarplatsen. Mycket gott! 

Tisdagen bestod då av vårt avslutande examinationsseminarium på magisteruppsatserna. Hur det gick får ni läsa i ett alldeles eget inlägg! Vi avslutade i alla fall i skolan med cheesecake som avslutningsfika, och avslutade sedan dagen med libanesisk middag och vin med de flesta som examinerats den dagen, som avslutning på allt liksom. Det där med libanesiskt var för övrigt inte riktigt min grej, en del väldigt gott och en del inte lika gott. Finns annat som är mycket bättre i min mening. Men en trevlig kväll hade vi! 


Jag återkommer imorgon, nu är det snart läggdags efter låååånga dagar, med tågförsening som avslutning idag...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress