Träning vecka 1
Det har känts som att träningen kommit igång lite ordentligt igen denna veckan efter julledigheten. Jag har i och för sig tränat ändå, men det har inte känts som samma sak på något sätt. Kanske för man ätit så mycket som man inte brukar också. 

Såhär har i alla fall veckans träning sett ut:

Måndag: Löpband 5 km, ca 35 min. Sjukt segt pass, var totalt omotiverad och fick kämpa mig igenom varenda steg. Gillar inte att träna på kvällen. 

Tisdag: Styrkepasset från Styrka för kvinnor, steg 1. Börjat om med boken jag fick förra vintern och tyvärr bara hann en liten bit in i steg 2 i. Har tänkt slutföra denna gången! Detta var andra passet, och det kändes ganska bra när jag väl kom igång, även om jag inte var sugen innan. 

Onsdag: Vila.

Torsdag: Löpband 6 km, 40 min (+uppvärmning och nedvarvning). Också ett väldigt segt löppass, men kändes ändå bättre än måndagens. Hade lillasyster med mig vilket gjorde det lite lättare. 


Fredag: Styrkepasset från Styrka för kvinnor, steg 1. Tredje passet från boken för i år, och jag börjar komma in i passet. Nästa vecka börjar jag lägga på lite mer vikt! Kändes helt okej. 

Lördag: Vila.

Söndag: Specialpass då vi hade kick-off med barnens gymnastikförening, där jag är "Fixare". Drygt 1,5 timme träning i gympasalen med bl.a. X-fit, tabata & zumba, prova på de olika passen, och sedan 20 minuter vattengympa. Kul med annorlunda pass! Otroligt jobbigt men väldigt kul. Svettades så det rann vissa stunder, flåsade, och darrade av styrkeövningarna. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress