Träning vecka 3
En lite sämre träningsvecka, framför allt på grund av Norrlandsresan fredag till söndag. Jag hade faktiskt träningskläder nerpackade, men det blev liksom inte av. Så är det ibland! 

Måndag: Vila

Tisdag: Styrkeprogrammet från Styrka för kvinnor, steg 1. Blev lite yr när jag kört marklyft och benböj, men det släppte sedan och jag kunde genomföra hela passet. Medelbra. 

Onsdag: 30 min yoga (Ashtangayoga), samt promenad i snön i skogen ca 45 min, dragande på barn på snowracer. Då jag missade yogan jag brukar gå på på kvällen pga jobb, så passade jag på att ladda ner ett testmedlemskap på Yogobe då jag ändå känner att det är bra att få in lite yoga varje vecka. Ganska likt passet vi brukar köra, men lite ovant att köra hemma. Behöver nog ett par gånger innan man kommer in i det! 


Torsdag: Träning med jobbet inför Tjejmilenresan i höst (som jag håller i). Vi körde Tabataintervaller hela passet, med bland annat snabba steg, benböj och höga knän. Både styrka och puls. Innan och efter passet körde jag ungefär hälften av styrkeövningarna från Styrka för kvinnor, steg 1. Vi var tyvärr lite få på plats i torsdags, men det gick bra ändå! Skönt att svettas lite ordentligt, det var ett tag sedan då jag känt att jag haft en förkylning i kroppen i ett par veckor, som inte riktigt brutit ut. 

Fredag-söndag: Vila (och mycket fika). 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress