Bakryck

I tisdags var jag ledig från jobbet. Var totalt slut framåt eftermiddagen när vi kommit hem efter att ha varit på stranden en sväng (i lite mindre sol och mer mulet än tänkt) så jag trodde inte det skulle bli något mer gjort den dagen. Till sist bestämde jag mig i alla fall för att ta tag i att baka något till barnens kalas nästa helg. Bra drag, för nu är det nästan klart ;-) Det blev biskvier gjorda förutom doppandet, och cakepops förutom några som inte doppades. Sedan tidigare har vu muffins till cupcakes gjorda som Meja och jag gjort. När jag väl doppade igår förmiddag passade jag på att göra en rulltårta att ta med till jobbet med lite överbliven smörkräm och chokladklets-innehåll från cakepopsen. Poppis! Resten av den smälta chokladen gjorde jag några små praliner av. Gäller att ta vara på allt!

 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress