Träning vecka 11
Förra veckan blev en bra träningsvecka! Jag hade tänkt träna underkropp på fredagen och blev lite besviken när jag kände mig som att jag hade en infektion i kroppen på torsdagskvällen och fredagen så det inte blev någon träning. Men när jag summerade passen fick jag ju ändå ihop två löppass, två styrkepass och ett yogapass - vilket är mitt mål!
 
Måndag: Backintervaller tillsammans med Meja, samt helkroppsstyrka på gymmet. Vi sprang i "mördarbacken" och sprang först 10 intervaller där (inte hela vägen upp dock) och sedan ett varv på elljusspåret innan vi tog en intervall till. Trötta sedan! På kvällen fick jag gymsällskap av en kompis och var helt slut i benen efter denna dagen!
 
 
Tisdag: Vila
 
Onsdag: Löprunda ca 7 km i lugnt tempo, samt 60 minuter yoga gruppträning. Hade tänkt gymma när jag vaknade efter nattjobb, men då det hade kommit riktigt vårväder blev jag sugen på en runda ute - som kändes helt okej! Skönt yogapass på kvällen, även om jag fortfarande hade lite svårt att slappna av och släppa tankar, men det gick bättre än förra veckan.
 
Torsdag: Styrkepasset för överkroppen från Styrka för kvinnor, steg 2. Kändes helt okej!
 
Fredag-söndag: Vila
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress